недеља, 25. март 2012.

Cristiano Ronaldo o ocinstvu, Irini Shayk, Realu i zivotu!



Nedavno, Cristiano Ronaldo je obavio intervju sa Real Madrid TV gdje su razgovarali o njegovoj vezi sa slavnom Irinom Shayk, svojoj poziciji u timu, i jos mnogo toga. Prenosimo vam kompletan intervju.


Tvoja porodica je se prosirila sa jos jednim clanom, tvojim sinom. Kako se snalazis u ulozi oca?
Mislim da nisam los otac. I dalje ucim, ali to je nesto velicanstveno... svi koji imaju djecu znaju o cemu govorim. Nemam rijeci kojima bih to opisao. Dolazenje kuci da vidis nesto sto je samo tvoje, od tvoje krvi, to je nevjerovatno. Obozavam to, i prolazim kroz jednu predobru fazu u svom zivotu i veoma sam sretan. Fantasticno je.


Nije ti problem promijeniti pelene i sve ostalo?
Ponekad, ali moram priznati da mi to nije bas omiljeno (smijanje). Hranim ga, kupam, jednostavne stvari (a mjenjanje pelena nije jednostavno :D). To je nesto prelijepo, i volim to.


Da li izlazis negdje s njim, kao Xabi sa svojim sinom?
Ne jos, jos je mali, ali vodim ga u cirkuse, gledamo nogometne meceve skupa. On vec ima oko za fudbal, zaplace na svaki gol (smijanje). Ali ne, stvarno ima. Nadam se da ce biti pametan, ako nista, pametniji od mene.


Znaci, zelis i da bude bolji fudbaler od tebe?
Nadam se, ali sam ce da odluci sta ce biti. Ja necu biti taj koji ce donijeti odluku, sam ce imati izbor, moze raditi sto god hoce.


Nikad mu neces reci da igra fudbal, jer je odlican u tome, jer ima oca koji ce ga rado poducavati?
Ne. Sto god da zeli biti, prihvatit cu, nebitno da l' zeli biti kosarkas, novinar, baletan, stvarno nebitno. Vidjecemo. Istina je da bih volio da se odluci za nogomet, da u starosti bar budem malo koristan (smijanje), stvarno, da ga mogu poducavati, ali sve je do njega.


Iker Casillas je spomenuo kako je komplicirano imati poznatu djevojku, jer su tu uvijek paparaci koji ih prate. I ti si u toj situaciji,  sa prelijepim top modelom, Irinom Shayk. Da li je komplicirano to sto ne mozete zivjeti ''normalan zivot''?
To nije samo zato sto imam poznatu curu; uvijek bi to bilo tako. Mogao bih biti sa normalnom curom, sa normalnim poslom, ali cim sam ja poznat, opet bi nas paparaci slijedili, pokusavali vas natjerati da o necemu pricate,...To su te situacije koje moramo prihvatiti, i zivjeti s tim. To zna zasmetati kada zelimo da budemo u nekom normalnom svijetu, ali ne mozemo jer uvijek neko pokusava nesto uslikati, pa da mogu prodati, ali sve je to sastavni dio mog zivota. Ne mogu napraviti novi svijet za sebe, pa sam prinudjen uklopiti se u ovaj.


Iker Casillas je jednom pricao kako na ulici u Madridu nije mogao naci taxi, a posto je bilo mnogo ljudi bilo na ulici, uzeo je kartonsku kutiju, probusio rupe za oci, stavio na glavu, i otisao do hotela tako. Sta je najludje sto si ti uradio da bi pobjegao od paparaca?
Bio sam u Nju Jorku, sa prijateljem, i rekao sam taksisti da vozi brzo do nekog hotela pred kojim ima manje paparaca, i da samo zakoci naglo. Tad sam se napravio da sam pijan, i naslonio se na prijatelja, tako mi nisu mogli vidjeti lice, i teturao do hotela. (smijeh) Impresivno. Ali bilo je i gorih situacija, kad sam BIO vec u hotelu, a nisam mogao izaci. Tada sam otisao u toalet, i ugledao zenu neku kako ulazi isto. Trazio sam od nje rumenilo (smijeh) i stavio na lice, toliko da je izgledao kao da sam pred infarktom (smijeh). Onda sam krenuo van, i gledajte sad, NIKO ME NIJE PREPOZNAO. (smijeh)


Mnogo ljudi ne zna pravog Cristiana Ronalda. Ne znaju da se on u svlacionici obavezno uvijek smije, uvijek se sali. Ali ti si zaista vise nasmijan nego ozbiljan, cak tvoji suigraci kazu da si ti taj koji podize losu atmosferu. Je li tesko ljudima prepoznati tog ''pravog'' Ronalda?
Mislim da nije. Svi ljudi koji su sa mnom svaki dan, ali i svi oni koji su me bar jednom vidjeli, znaju tu moju drugu stranu. Sto se tice svlacionice, tu uvijek vlada odlicna atmosfera. Bio sam i u Unitedu, i svim prethodnim klubovima, ali nigdje nisam naisao na ovoliko vesele ljude, ne kazem da ni tamo nisu bili, ali tamo je uvijek bilo par njih ozbiljnih koji se nisu dali nasmijati, to mi nije bas pasalo, kao hladan tus na sve, ali zato sam ovdje u Madridu.


Cristiano, mnogo ti hvala na ovih par minuta, nadam se da nam ovo nece biti prvi i posljednji oficijelni intervju.
Bilo mi je zadovoljstvo, naravno da nece.


KRAJ






Нема коментара:

Постави коментар