четвртак, 19. април 2012.

Raul suznih očiju napušta Schalke: "Vi ste me udomili kad mi je Real okrenuo

Raul suznih očiju napušta Schalke: "Vi ste me udomili kad mi je Real okrenuo leđa"

U ČETVRTAK su iz Schalkea obznanili kako Raul sljedeće sezone neće igrati za momčadi iz Gelsenkirchena. "Posljednji nogometni kavalir", kako ga zovu navijači, odlučio je u dogovoru s klubom raskinuti ugovor.
"Ovo je bila jako teška odluka za mene. Ovdje mi je lijepo, Schalke me primio kad Realu više nisam bio potreban i želim se svima u klubu zahvaliti. Veliko hvala menadžeru, predsjedniku, treneru, navijačima, apsolutno svima. Osjećao sam se divno ovdje, povjerljivo i ugodno. Schalke će zauvijek ostati u mom srcu", rekao je Raul.
Na pitanje gdje će nastaviti karijeru, Raul je odgovorio:
"Ne znam gdje još idem, ali znam da ću napustiti Europu. Želim igrati negdje gdje ima manje zahtjevnih utakmica, u ligi izvan granica kontinenta. Ponude su tu, a s menadžerom ću popričati kako i gdje dalje", zaključio je Španjolac, koji je u 86 susreta za Schalke zabio 36 golova.
Schalke će umiroviti Raulov dres
On je zajedno s Huntelaarom progurao Schalke na treće mjesto Bundeslige, a kao zahvalu uprava kluba je odlučila umiroviti njegov dres s brojem 7. Također, obećali su mu kako će organizirati njegovu oproštajnu utakmicu s bilo kojim klubom iz Primere. Vrlo vjerojatno će to biti Real Madrid, iz kojeg je Raul bez odštete došao u Njemačku.
Inače, prema pisanju njemačkih medija Raul bi karijeru mogao nastaviti u SAD-u, pa čak i u Aziji. Njegov agent Gines Carvajal prije tjedan dana izjavio je kako je jedan katarski klub veoma zagrijan za Raulove usluge.

Нема коментара:

Постави коментар